Verzendinformatie

{sidebar-left}

Klantenservice


Bestellen
Betalen
Bezorgen & afhalen
Retourneren
Garantie
Over Beamerexpert
Veiligheid en privacy
Uw mening telt
Contact


Zelf doen


Mijn account
Beamerlamp vervangen
Klacht melden
Wil je niets missen?
Wil je ons volgen?
 
{/sidebar-left}{sidebar-right}

Verzendinformatie


Terug naar Bezorgen en afhalen

Alle bestellingen bij Beamerlampenexpert.nl worden door koeriersdiensten als Postnl, DHL, Fedex en UPS bezorgd.

Gratis verzendkosten

De verzendkosten bij Beamerlampenexpert.nl binnen Nederland en Belgie zijn altijd gratis! Voor bestellingen met een bezorgadres buiten Nederland en België kan een ander tarief in rekening gebracht worden. Raadpleeg hiervoor de verzendkosten buitenland.

Levertijden

Indien een lamp voor uw beamer op voorraad is en u heeft voor 16.00 uur besteld, dan ontvangt u de beamerlamp de volgende werkdag in huis. Dit kan uitlopen tot uiterlijk de dag erna, dit komt omdat koeriersdiensten 90% afleverscore aanhouden voor hun afleveringen. Over het algemeen wordt er op zaterdag en op zondag niet bezorgd en ook niet verzonden. Dus als u een bestelling afrondt op zaterdag of zondag, dan ontvangt u de bestelling op zijn vroegst op dinsdag.

Wilt u zeker weten of wij een beamerlamp op voorraad hebben en of wij deze binnen 24 uur bij u in huis kunnen hebben, neem dan altijd even contact met ons op.

Levering bij meerdere artikelen

Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt doen wij ons best om alles in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Wij kunnen ook met deelleveringen werken indien u dit wenst.

Het kan voor een bestellingen met twee lampen of meer voorkomen dat er twee afleveringen nodig zijn voor deze bestelling. Wij stellen u hiervan altijd per mail op de hoogte. 

Volgen van uw bestelling

Uw bestelling wordt altijd als pakket stevig verpakt verzonden. Na uw bestelling ontvangt u van ons een e-mail met daarin een track and trace code en link. Met deze code kunt u op de site van de bezorgdienst welke in de email vermeld staat het verzendtraject van uw pakket volgen. 

Meer lezen over het volgen van uw bestelling

Buitenlands afleveradres

Voor bestellingen die verzonden worden naar een buitenlands adres buiten de EU gelden soms langere levertijden. Buiten de EU zullen eventuele invoer- of douanerechten worden berekend als de bestelling in het land van bestemming aankomt. Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor deze kosten, die van land tot land kunnen verschillen.

De hoogte van dit bedrag wordt berekend door de douane van het land waar de bestelling bezorgd wordt. Indien u wilt weten in hoeverre u deze rechten moet betalen, dient u contact op te nemen met de douane van het betreffende land.

Geen antwoord gevonden op uw vraag? Neem dan contact met ons op.

Meer over bezorgen en afhalen:

Status van uw bestelling
Afhalen
Bestelling traceren (Track and trace)
Bezorgadres
Leveringsdagen
Levertijd
Niet thuis
Verzendinformatie
Verzendkosten buitenland


Terug naar de Klantenservice



{sidebar-left}{/sidebar-left}{sidebar-right}

Kunnen wij u ergens mee helpen? 
 

Onze klantenservice staat van 8.30 - 18.00 uur voor u klaar! 

 Bel +31(0)23-5517909    Stuur ons een e-mail    Chat met de expert

{/sidebar-right} 

U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x