Niet thuis

{sidebar-left}

Klantenservice


Bestellen
Betalen
Bezorgen & afhalen
Retourneren
Garantie
Over Beamerexpert
Veiligheid en privacy
Uw mening telt
Contact


Zelf doen


Mijn account
Beamerlamp vervangen
Klacht melden
Wil je niets missen?
Wil je ons volgen?
 
{/sidebar-left}{sidebar-right}

Niet thuis


Terug naar Bezorgen en afhalen

Levering mislukt?

Wanneer een pakket niet bij u afgeleverd kan worden, omdat u toevallig niet thuis was. Dan wordt het pakket op een later tijdstip nog een keer aangeboden, dit is meestal de eerst volgende werkdag. 

Indien u bij de tweede afleverpoging ook niet thuis bent, dan vindt u een bericht in uw brievenbus. Daarop staat waar u de zending kunt ophalen. Dit is meestal bij een servicepunt bij u in de buurt. 

Handige tip

Bent u heel even weg? Hang dan een briefje op de deur voor de koerier, dat de beamerlamp bij bijvoorbeeld de buren afgeleverd kan worden.

Geen antwoord gevonden op uw vraag? Neem dan contact met ons op.

Meer over bezorgen en afhalen:

Status van uw bestelling
Afhalen
Bestelling traceren (Track and trace)
Bezorgadres
Leveringsdagen
Levertijd
Niet thuis
Verzendinformatie
Verzendkosten buitenland


Terug naar de Klantenservice



{sidebar-left}{/sidebar-left}{sidebar-right}

Kunnen wij u ergens mee helpen? 
 

Onze klantenservice staat van 8.30 - 18.00 uur voor u klaar! 

 Bel +31(0)23-5517909    Stuur ons een e-mail    Chat met de expert

{/sidebar-right} 

U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x