Levertijd

{sidebar-left}

Klantenservice


Bestellen
Betalen
Bezorgen & afhalen
Retourneren
Garantie
Over Beamerexpert
Veiligheid en privacy
Uw mening telt
Contact


Zelf doen


Mijn account
Beamerlamp vervangen
Klacht melden
Wil je niets missen?
Wil je ons volgen?
 
{/sidebar-left}{sidebar-right}

Levertijd

Terug naar Bezorgen en afhalen

Levertijd beamerlampen

Indien een lamp voor uw beamer op voorraad is en u heeft voor 16.00 uur besteld, dan ontvangt u de beamerlamp de volgende werkdag in huis. Dit kan uitlopen tot uiterlijk de dag erna, dit komt omdat koeriersdiensten 96% afleverscore aanhouden voor hun afleveringen. Over het algemeen wordt er op zaterdag en op zondag niet bezorgd en ook niet verzonden. Dus wanneer u een bestelling afrondt op zaterdag of zondag, dan ontvangt u de bestelling op zijn vroegst op dinsdag.

Wanneer u voor het eerst iets bestelt bij ons kan het iets langer duren voordat we uw bestelling bezorgen. Dit komt omdat we eerst uw (bedrijfs)gegevens controleren. Bestellingen voor de Waddeneilanden bezorgen we - in verband met de bootovertocht - 1 à 2 dagen later dan gebruikelijk. De bezorgdag kan ook afwijken bij andere beperkingen, zoals bereikbaarheid van de binnenstad of bezorging op een camping. 

Wilt u zeker weten of wij een beamerlamp op voorraad hebben en of wij deze binnen 24 uur bij u in huis kunnen hebben, neem dan voor de zekerheid even contact met ons op. 

Meer informatie over leveringsdagen.

Bezorgafspraak of datum

Wanneer u een bestelling plaatst, dan verzenden wij uw bestelling dezelfde dag nog. Bent u de volgende werkdag niet aanwezig, heeft uw school een vakantieperiode of wilt u dat wij op zaterdag afleveren? Neem gerust even contact op met onze klantenservice, dan kunnen we samen met u een dag afspreken om uw bestelling af te laten leveren. Geen probleem.

Wilt u zeker weten of wij een beamerlamp op voorraad hebben en of wij deze binnen 24 uur bij u in huis kunnen hebben, neem dan voor de zekerheid even contact met ons op. 

Meer informatie over leveringsdagen.

Levering bij meerdere artikelen

Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt doen wij ons best om alles in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Wij kunnen ook met deelleveringen werken indien u dit wenst.

Het kan voor een bestellingen met twee lampen of meer voorkomen dat er twee afleveringen nodig zijn voor deze bestelling. Wij stellen u hiervan altijd per mail op de hoogte. U betaald voor deellevering geen extra kosten.

Buitenlands afleveradres

Voor bestellingen die verzonden worden naar een buitenlands adres buiten de EU gelden langere levertijden. Buiten de EU zullen eventuele invoer- of douanerechten worden berekend als de bestelling in het land van bestemming aankomt. Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor deze kosten, die van land tot land kunnen verschillen. De hoogte van dit bedrag wordt berekend door de douane van het land waar de bestelling bezorgd wordt. Indien u wilt weten in hoeverre u deze rechten moet betalen, dient u contact op te nemen met de douane van het betreffende land.

Meer over verzendkosten naar het buitenland.

Geen antwoord gevonden op uw vraag? Neem dan contact met ons op.

Meer over bezorgen en afhalen:

Status van uw bestelling
Afhalen
Bestelling traceren (Track and trace)
Bezorgadres
Leveringsdagen
Levertijd
Niet thuis
Verzendinformatie
Verzendkosten buitenland


Terug naar de Klantenservice



{sidebar-left}{/sidebar-left}{sidebar-right}

Kunnen wij u ergens mee helpen? 
 

Onze klantenservice staat van 8.30 - 18.00 uur voor u klaar! 

 Bel +31(0)23-5517909    Stuur ons een e-mail   Chat met de expert 

{/sidebar-right} 

U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x