Garantievoorwaarden

{sidebar-left}

Klantenservice


Bestellen
Betalen
Bezorgen & afhalen
Retourneren
Garantie
Over Beamerexpert
Veiligheid en privacy
Uw mening telt
Contact


Zelf doen


Mijn account
Beamerlamp vervangen
Klacht melden
Wil je niets missen?
Wil je ons volgen?
 
{/sidebar-left}{sidebar-right}

Garantie voorwaarden


Terug naar Retourneren

Garantie

Beamerexpert verkoopt uitsluitend kwaliteitsproducten, geen ondeugdelijke producten. Mocht uw beamerlamp dus defect zijn geraakt, dan lossen wij dat voor u op. Hierbij volgen we altijd de wet. Ook buiten de fabrieksgarantie.

Niet helemaal zeker of het defect aan uw product onder de garantievoorwaarden valt of hoelang u garantie op een bepaald product heeft?

Neem even contact op met de klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Wettelijke garantie

Op alle artikelen die u bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. 

Naast de wettelijke garantie kijken we ook naar de economische levensduur van het artikel, want het ene product gaat langer mee dan het andere.  

Wanneer is een product niet goed?

Een beamerlamp is niet goed als het niet compleet is, beschadigd is, het kapot is of het niet goed doet.

Fabrieksgarantie

Naast de wettelijke garantie geldt voor sommige artikelen ook fabrieksgarantie. Dit is een aanvulling op de wettelijke garantie die u al heeft. Deze extra garantie geldt voor een bepaalde tijd, bijvoorbeeld voor een jaar. Kijk voor meer informatie over de fabrieksgarantie in de informatie van de fabrikant bij het product. 

Voor consumenten (niet zakelijke aankoop) geldt voor de aangeboden fabrieksgarantie dat deze geen beperking mogen doen aan de wettelijke regels omtrent garantie en conformiteit.   

Uw rechten tijdens de garantieperiode

Als een artikel niet naar behoren functioneert binnen de toepasselijke garantietermijn, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van uw geld. Is het probleem met het artikel uw eigen schuld? Dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van uw geld. Heeft uw het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw vergelijkbaar product of teruggave van uw geld.

Garantiebewijs

Bij Beamerlampenexpert is de factuur van uw bestelling tevens het garantiebewijs van uw product. Als u aanspraak wilt maken op de garantie, dan kunnen wij u vragen om een kopie van de factuur. Uw factuur kunt u terugvinden onder Mijn account bij aankoopbewijzen. 

Bij sommige producten wordt ook een garantieboekje meegeleverd. Daarin kunt u de voorwaarden nog eens rustig nalezen. 

Meer informatie over garantie

Wilt u meer weten over garantievoorwaarden kijk dan op de website van ConsuWijzer, daar leest u wat uw rechten zijn als consument. ConsuWijzer is het informatieloket van de overheid voor consumenten. 

Geen antwoord gevonden op uw vraag? Neem dan contact met ons op.

Meer over garantie:

Garantie beamerlamp
Garantieprocedure
Garantievoorwaarden
Reparatiekosten
Reparatieperiode

Terug naar de Klantenservice



{sidebar-left}{/sidebar-left}{sidebar-right}

Kunnen wij u ergens mee helpen? 
 

Onze klantenservice staat van 8.30 - 18.00 uur voor u klaar! 

 Bel +31(0)23-5517909    Stuur ons een e-mail    Chat met de expert

{/sidebar-right} 

U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x