Garantieprocedure beamerlamp

{sidebar-left}

Klantenservice


Bestellen
Betalen
Bezorgen & afhalen
Retourneren
Garantie
Over Beamerexpert
Veiligheid en privacy
Uw mening telt
Contact


Zelf doen


Mijn account
Beamerlamp vervangen
Klacht melden
Wil je niets missen?
Wil je ons volgen?
 

{/sidebar-left}{sidebar-right}

Garantieprocedure


Terug naar Garantie

Defecte beamerlamp

Het is heel vervelend wanneer een artikel wat u op Beamerlampenexpert heeft besteld, niet naar behoren functioneert. Het kan echter zelfs bij ons voorkomen en wij lossen het voor u op! Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking en raadpleeg ook de handleiding van uw beamer voor eventuele probleemoplossingen.

Wanneer een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, dient u dit ons zo snel mogelijk kenbaar te maken. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice voor een probleemoplossing. Mocht het artikel toch defect blijken, zullen wij altijd een oplossing voorstellen. In de regel sturen wij u direct een nieuwe beamerlamp toe. Wij lossen het altijd voor u op!

Garantieprocedure

 

  • Vraag binnen de garantietermijn een RMA-nummer aan bij onze klantenservice.
  • Stuur de defecte beamerlamp zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen veertien dagen na toekenning van het RMA-nummer naar het opgegeven afleveradres op.
  • Verpak het garantieartikel stevig en zeer goed, zodat het niet kan beschadigen tijdens transport.
  • De verpakking dient indien redelijkerwijs mogelijk in een zo origineel mogelijke staat en onbeschadigd te zijn. De originele verpakking mag niet beschreven of bestickerd zijn. Maak gebruik van een doos om de originele lampdoos heen.
  • In de garantiezending dient duidelijk een briefje met adresgegevens en telefoonnummer alsmede de omschrijving van het probleem en het RMA-nummer vermeld te staan.
  • Voeg ook een kopie van het aankoopbewijs toe. 
  • Als wij uw zending hebben ontvangen onderzoeken wij het probleem en sturen wij u zo snel mogelijk een nieuw exemplaar of uw product na reparatie retour. 
  • Bewaar altijd uw verzendbewijs zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.


Geen antwoord gevonden op uw vraag? Neem dan contact met ons op.

Meer over garantie:

Garantie beamerlamp
Garantieprocedure
Garantievoorwaarden
Reparatiekosten
Reparatieperiode

Terug naar de Klantenservice



{sidebar-left}{/sidebar-left}{sidebar-right}

Kunnen wij u ergens mee helpen? 
 

Onze klantenservice staat van 8.30 - 18.00 uur voor u klaar! 

 Bel +31(0)23-5517909    Stuur ons een e-mail    Chat met de expert
 

 

{/sidebar-right} 

U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x