Garantie beamerlamp

{sidebar-left}

Klantenservice


Bestellen
Betalen
Bezorgen & afhalen
Retourneren
Garantie
Over Beamerexpert
Veiligheid en privacy
Uw mening telt
Contact


Zelf doen


Mijn account
Beamerlamp vervangen
Klacht melden
Wil je niets missen?
Wil je ons volgen?
 

{/sidebar-left}{sidebar-right}

Garantie beamerlamp


Terug naar Garantie

Mijn bestelde beamerlamp is niet in orde

Wij hanteren de fabrieksgarantie op onze beamerlampen. Dit houdt in:

- Originele beamerlamp met originele behuizing - 3 maanden
- Originele beamerlamp met universele behuizing - 6 maanden
- Originele beamerlamp losse lamp - 3 maanden
- Merk lamp met behuizing - 3 maanden
- Losse merk lamp zonder behuizing - 3 maanden  

Geen gezeur garantie

In 90 % van de gevallen sturen wij u direct een nieuwe beamerlamp op en heeft u de volgende dag al een nieuwe beamerlamp in huis. Vervolgens kunt u het defecte product naar ons retour sturen. Wij zullen dan de garantie op het product bij de fabrikant voor u claimen. U hoeft verder niets te doen en u heeft direct een nieuw product, zodat u verder kunt met uw belangrijke presentatie. Zelfs uw garantieperiode gaat opnieuw in!

Artikelklacht melden

Indien er iets niet klopt met de beamerlamp die u heeft ontvangen of de beamerlamp functioneert niet, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wij zullen u dan adviseren wat te doen en u helpen het probleem op te lossen.

Wettelijke garantie

Ondanks de hoge kwaliteit van de beamerlampen die wij in ons assortiment hebben kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is. In dat geval voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing. In de meeste gevallen sturen wij u direct een nieuwe beamerlamp op.

Wanneer een beamerlamp defect is bij ontvangst, neemt u dan direct contact op met onze klantenservice. Wij zullen u dan gelijk verder helpen.

Wanneer een artikel kapot gaat terwijl u dit al langer dan veertien kalenderdagen in uw bezit heeft dan gelden de fabrieksgaranties. U kunt dan uw beamerlamp ongeveer een maand kwijt zijn voor reparatie. Beamerexpert garandeert uw wettelijke rechten op een product conform de redelijkerwijs gewekte verwachtingen. Dit doen wij, afhankelijk van uw artikel, door vervanging, reparatie of terugbetaling. De fabrieksgaranties en eventuele extra garanties doen niets af aan de wettelijke garantie.

Oneigenlijk gebruik

Als het defect val-, stoot- of waterschade betreft, het artikel oneigenlijk gebruikt is of het defect buiten het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel lag, kunt u geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging. U ontvangt dan een vrijblijvende prijsopgave voor de kosten van herstel. U kunt daarna aangeven of u akkoord gaat met reparatie tegen het aangegeven bedrag of dat u afziet van verdere afhandeling.

Garantieprocedure

Indien u een artikel wilt retourneren onder de garantieregeling, lees dan eerst onze garantieprocedure.

Geen antwoord gevonden op uw vraag? Neem dan contact met ons op.

Meer over garantie:

Garantie beamerlamp
Garantieprocedure
Garantievoorwaarden
Reparatiekosten
Reparatieperiode

Terug naar de Klantenservice



{sidebar-left}{/sidebar-left}{sidebar-right}

Kunnen wij u ergens mee helpen? 
 

Onze klantenservice staat van 8.30 - 18.00 uur voor u klaar! 

 Bel +31(0)23-5517909    Stuur ons een e-mail    Chat met de expert
 

 

{/sidebar-right} 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Manage cookies
U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x