Retourprocedure

{sidebar-left}

Klantenservice


Bestellen
Betalen
Bezorgen & afhalen
Retourneren
Garantie
Over Beamerexpert
Veiligheid en privacy
Uw mening telt
Contact


Zelf doen


Mijn account
Beamerlamp vervangen
Klacht melden
Wil je niets missen?
Wil je ons volgen?
 

{/sidebar-left}{sidebar-right}

Retourprocedure


Terug naar Retourneren

Retour beamerlamp

Het is heel vervelend wanneer een artikel wat u op Beamerlampenexpert heeft besteld, niet naar behoren functioneert of niet naar wens is. Wij lossen het echter voor u op! 

Wanneer een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, dient u dit ons zo snel mogelijk kenbaar te maken. Neem contact op met onze klantenservice voor een probleemoplossing. 

Wanneer u een garantie geval wilt u aanmelden, dan kunt u de garantieprocedure hanteren. 

Retourprocedure


  • Wij verzoeken u om binnen de herroepingstermijn een RET-nummer aan te vragen bij onze klantenservice.
  • Stuur het product zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen veertien dagen na toekenning van het RET-nummer of na de uw herroepingsmededeling naar het opgegeven afleveradres op.
  • Verpak het product stevig en in een goede verpakking, zodat het niet kan beschadigen tijdens transport. Graag terugsturen in de originele verpakking. Let er daarbij op dat de originele verpakking zo min mogelijk is beschadigd. Ook verzoeken wij om niet op de originele verpakking te schrijven of stickeren maar maak gebruik van een doos om de originele doos heen.
  • Indien mogelijk, op de zending duidelijk het RET nummer vermelden. In de zending dient u het modelformulier mee te zenden of een ander schriftelijke mededeling dat u afziet van uw aankoop.
  • Voeg eventueel ook een kopie van het aankoopbewijs toe.
  • Als wij uw zending hebben ontvangen, dan controleren wij deze. U ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst uw geld terug of u wij sturen u zo snel mogelijk een nieuw exemplaar.
  • Bewaar altijd uw verzendbewijs zodat u een eventuele vermissing of beschadiging kunt claimen bij uw vervoerder. De portokosten voor het terugsturen dienen door de klant zelf betaald te worden.


Uitzonderingen:


Alleen de consument geniet bescherming. Bedrijven of natuurlijke personen die handelen in opdracht van een beroep of bedrijf, kunnen geen rechten ontlenen aan de wet verkoop op afstand. Bedrijven betalen 10% van de aankoopprijs voor administratie-, verzend- en restockingskosten.

Geen antwoord gevonden op uw vraag? Neem dan contact met onze klantenservice, wij helpen u graag verder.

Meer over retourneren:

Artikel defect, incompleet of beschadigd
Retourprocedure
Ruilen
Uitzonderingen
Verkeerd artikel ontvangen
Verkeerd artikel besteld
Zichttermijn en retourregels

Terug naar de Klantenservice



{sidebar-left}{/sidebar-left}{sidebar-right}

Kunnen wij u ergens mee helpen? 
 

Onze klantenservice staat van 8.30 - 18.00 uur voor u klaar! 

 Bel +31(0)23-5517909    Stuur ons een e-mail    Chat met de expert
 

 

{/sidebar-right} 

U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x