Klantenservice
Bestellen
Betalen
Bezorgen & afhalen
Retourneren
Garantie
Over Beamerexpert
Veiligheid en privacy
Uw mening telt
Contact {/sidebar-left}{sidebar-right}
Artikel defect, incompleet of beschadigd
Terug naar Retourneren
Controleer uw bestelling
Controleer na ontvangst altijd of uw zending compleet en juist is. Controleer het product ook altijd op breuken en bij een beamerlamp ook op lampschade. Mocht er een defect, verkeerd of een incompleet product geleverd zijn, dan kunt u dit direct melden bij onze klantenservice. Het is natuurlijk heel erg vervelend wanneer dit gebeurt, maar wij lossen het probleem direct voor u op.
In de meeste gevallen sturen wij u direct een nieuwe beamerlamp op en moet het geleverde product retour naar ons komen, zodat wij de garantie op het product kunnen claimen. Moet een beamerlamp geruild worden door een fout van ons of door een defect, dan zijn de kosten uiteraard voor onze rekening.
Neem bij twijfel over uw bestelling gewoon contact met ons op, wij bijten niet en domme vragen bestaan bij ons niet. Beamerlampen zijn ons vakgebied en niet die van u, vragen zijn dus logisch. Wij helpen u graag verder.
Meer over retourneren:
Artikel defect, incompleet of beschadigd
Retourprocedure
Ruilen
Verkeerd artikel ontvangen
Verkeerd artikel besteld
14 dagen bedenktermijn
Terug naar de Klantenservice
{sidebar-left}{/sidebar-left}{sidebar-right}
Kunnen wij u ergens mee helpen?
Onze klantenservice staat van 8.30 - 18.00 uur voor u klaar!
Bel +31(0)23-5517909 Stuur ons een e-mail Chat met de expert
{/sidebar-right}