Betaling mislukt

{sidebar-left}

Klantenservice


Bestellen
Betalen
Bezorgen & afhalen
Retourneren
Garantie
Over Beamerexpert
Veiligheid en privacy
Uw mening telt
Contact


Zelf doen


Mijn account
Beamerlamp vervangen
Klacht melden
Wil je niets missen?
Wil je ons volgen?
 
{/sidebar-left}{sidebar-right}

Betaling mislukt


Terug naar Betalen

iDEAL betaling mislukt

Is uw betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kunt u direct een nieuwe bestelling plaatsen. Is het geld wel van uw bankrekening afgeschreven maar heeft u na een dag nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice, wij helpen u graag verder. Neemt u alstublieft in acht dat, door de verwerkingstijd van betalingen van uw en onze bank, de levertijd aanzienlijk langer kan worden.

Vooruitbetaling gedaan, maar nog geen bevestiging ontvangen?

Nadat wij uw betaling hebben ontvangen (dit kan 2-4 dagen duren) versturen wij de goederen. Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u een verzendbevestiging. Neemt u alstublieft in acht dat, door de verwerkingstijd van betalingen van uw en onze bank, de levertijd aanzienlijk langer kan worden.

Heeft u een vooruitbetaling gedaan en is het geld van uw rekening afgeschreven, maar heeft u na een dag nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice, wij helpen u graag verder.

Creditcard geweigerd?

U heeft een bestelling gedaan en u wilt met uw creditcard betalen, maar u krijgt het bericht dat uw creditcard is geweigerd. Dat is natuurlijk heel vervelend. Wij willen namelijk net zo graag als u dat u zo snel mogelijk uw bestelling in ontvangst kunt nemen.

We hopen dat u begrijpt dat we voor uw én onze veiligheid controles uitvoeren. Wanneer uw creditcard wordt geweigerd, zal het gereserveerde bedrag gelijk worden teruggestort. Hierna kunt u uw bestelling gewoon opnieuw plaatsen. We vragen u dan wel om te betalen via bijvoorbeeld iDEAL, PayPal of vooruitbetaling.

Geen antwoord gevonden op uw vraag? Neem dan contact met ons op.

Meer over betalen:

Betaalmogelijkheden
Betaalgegevens
Betaling mislukt of geweigerd
Voucher verzilveren
Op rekening bestellen
Terugbetaling


Terug naar de Klantenservice



{sidebar-left}{/sidebar-left}{sidebar-right}

Kunnen wij u ergens mee helpen? 
 

Onze klantenservice staat van 8.30 - 18.00 uur voor u klaar! 

 Bel +31(0)23-5517909    Stuur ons een e-mail    Chat met de expert

{/sidebar-right} 

U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x