Veel gestelde vragen beamerlampen

{sidebar-left}

Klantenservice


Bestellen
Betalen
Bezorgen & afhalen
Retourneren
Garantie
Over Beamerexpert
Veiligheid en privacy
Uw mening telt
Contact


Zelf doen


Mijn account
Beamerlamp vervangen
Klacht melden
Wil je niets missen?
Wil je ons volgen?
 

{/sidebar-left}{sidebar-right}

Veel gestelde vragen


Terug naar Klantenservice

Veel gestelde vragen over beamerlampen

Hier bellen onze klanten ons over. Onze experts hebben de meest gestelde vragen voor u verzameld en het bijbehorende antwoord erbij gezet.

Levert Beamerlampenexpert.nl originele beamerlampen?

Ja, Beamerlampenexpert levert originele beamerlampen. Past u echter op voor oplichters op het internet. Er zijn partijen die logo's van merken voeren en hun teksten zo verdraaien dat u denkt dat u originele beamerlampen aanschaft.

Meer informatie over originele beamerlampen

Hoe kan het dat jullie originele beamerlampen tegen zo'n lage prijs kunnen aanbieden?

Doordat wij een online beamerlampen winkel zijn, zonder grote overheadkosten van een echte fysieke winkel, kunnen wij de kosten laag houden. Daarbij hebben wij geen duur winkelpand en geen dure verkoop medewerkers. Wij kopen direct in bij de distributeurs van de beamerlamp fabrikanten, hierdoor is de kostbare tussenhandel uitgeschakeld.

Wat is de levertijd van de beamerlampen?

Indien een lamp voor uw beamer op voorraad is en u heeft voor 16.00 uur besteld, dan ontvangt u de beamerlamp de volgende werkdag in huis. Dit kan uitlopen tot uiterlijk de dag erna, dit komt omdat koeriersdiensten 90% afleverscore aanhouden voor hun afleveringen.

Over het algemeen wordt er op zaterdag en op zondag niet bezorgd en ook niet verzonden. Dus als u een bestelling afrondt op zaterdag of zondag, dan ontvangt u de bestelling op zijn vroegst op dinsdag. Wilt u zeker weten of wij een beamerlamp op voorraad hebben en of wij deze binnen 24 uur bij u in huis kunnen hebben, neem dan even contact met ons op.

Meer over levertijd beamerlampen of leveringsdagen.

Kan ik de beamerlampen komen ophalen?

Wij hebben verschillende magazijnen waar de beamerlampen liggen. U kunt dus een lamp op komen halen, maar neemt u eerst even contact met ons op. Dan kunnen wij u vertellen of de lamp voorraadig is en waar u deze op kunt halen. 

Meer infomatie over afhalen beamerlamp.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

Dit is natuurlijk zeer vervelend. Neem alstublieft zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. De klantenservice gaat samen met u op zoek naar de oorzaak van het probleem en biedt u direct een passende oplossing aan.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland en Belgie zijn geheel gratis. Onze beamerlampen worden goed verpakt en in stevige verzenddozen aan u verstuurd. Wij versturen per koerier om voor u een zo kort mogelijke verzendtijd te kunnen hanteren.

Meer verzendinformatie.

Zijn de prijzen exclusief BTW?

Ja, al onze prijzen zijn exclusief 21% BTW. De prijs inclusief BTW staat er echter ook netjes bij. Zodra u afrekent krijgt u een kostenoverzicht van de posten waarvoor betaald dient te worden. Bent u een zakelijke klant en wilt u op rekening bestellen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Meer informatie over BTW of over op rekening bestellen

Kan ik een beamerlamp retourneren?

Uiteraard! U kunt uw beamerlamp als consument binnen 14 dagen retourneren, u betaald hiervoor alleen de verzendkosten. De beamerlamp moet, indien redelijkerwijs mogelijk, in een ongeschonden, onbeschreven en onbestickerde originele lampdoos zitten. Wij verzoeken u daarom de originele doos in een overdoos te verpakken (lamp om de originele lampdoos).

Mochten wij het product niet correct ontvangen, dan kunnen er kosten uitvloeien, welke tot 10% van de aankoopprijs kunnen oplopen. Bedrijven kunnen geen beroep doen op het herroepingsrecht en betalen bij een retour zending van de lamp 10% van de aankoopprijs. Wij verzoeken u een retourzending altijd eerst bij ons aan te melden via de klantenservice.

Meer weten over retourneren

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, maar doe dit alstublieft zo spoedig mogelijk via onze klantenservice. Het kan zijn dat u te laat bent, omdat het product al verzonden is. Indien dat het geval is, dan kunt u het geen retourneren wat u wilde annuleren. Deze retourkosten komen echter wel voor uw rekening.

Meer informatie over bestelling annuleren

Bezorgen jullie ook in andere landen?

Ja, wij verzenden beamerlampen over de hele wereld. Vraag ons wel naar de verzendkosten voor landen buiten Europa.

Meer lezen over verzendkosten naar het buitenland

Help, ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Klik rechts bovenaan op deze pagina op “Inloggen” en vervolgens op wachtwoord vergeten. Vervolgens vult u uw e-mailadres in en u krijgt per mail een nieuw wachtwoord van ons.

Hoe kan ik betalen en is dit veilig?

U kunt online betalen via de website met iDeal, Mister Cash of Belfius. Maar ook via een bankoverschrijving, met Paypal of met een Creditcard. Alle betalingen worden veilig in behandeling genomen door onze betaalprovider. U kunt veilig afrekenen via een beveiligde verbinding.

Instanties en zakelijke klanten kunnen ook op rekening bestellen en dus achteraf betalen. Om op rekening te bestellen dient u in de winkelwagen bij soort bestelling de optie factuur te selecteren. Neem anders even contact op met onze klantenservice. Wij kunnen het ook telefonisch ook voor u regelen, geen probleem.

Meer informatie over onze betaalmethodes.

5 of meer stuks van hetzelfde artikel

Bij deze aantallen kunt het beste contact met onze verkoopafdeling opnemen, dan kunnen wij u een passende en scherpe aanbieding doen.

Kan ik aankopen doen zonder mezelf te registreren?

Ja, dat kan. Bij het bestellen selecteert u Afrekenen als gast en klikt op de button Verder als gast. U vult vervolgens uw gegevens in. 

Meer over bestelling plaatsen

Ik heb geen factuur ontvangen, waar kan ik deze alsnog opvragen?

Via je account kunt u uw factuur gemakkelijk downloaden. Heeft u geen account? Neem dan contact op met de klantenservice en zorg ervoor dat u uw ordernummer bij de hand heeft. Wij sturen u dan direct de juiste factuur toe. 

Geen antwoord gevonden op uw vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder. 

Meer uit klantenservice:

Contact
Klachten
Nieuwsbrief
Openingstijden
Storingen
Veel gestelde vragen


Terug naar de Klantenservice



{sidebar-left}{/sidebar-left}{sidebar-right}

Kunnen wij u ergens mee helpen? 
 

Onze klantenservice staat van 8.30 - 18.00 uur voor u klaar! 

 Bel +31(0)23-5517909    Stuur ons een e-mail    Chat met de expert
 

 

{/sidebar-right} 

U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x